Temat: Ubranie dla serwisanta klimatyzacji

Prosze o opinie na temat ubrań roboczych (ogrodniczki) dla serwisanta klimy. Pomarańczowo czarna Beta średnio mi sie sprawdziła... przetarcia, dziury w kieszeniach... Pozdrawiam

2

Odp: Ubranie dla serwisanta klimatyzacji

Używamy BETY. Są OK. Jednak nie ogrodniczki ale spodnie do pasa.

forum.klimatyzacja.pl

3

Odp: Ubranie dla serwisanta klimatyzacji

Czasami serwisanci z doświadczeniem potrafią wymienić olej w cywilkach.A czasami nie doświadczeni serwisanci potrafią podrzeć ubranie robocze podczas jego przymierzania.

4

Odp: Ubranie dla serwisanta klimatyzacji

Ogrodniczki panoply (chyba tak to sie pisze) są zdecydowanie trwalsze od bety, pod wzgledem trwałości i tak nic nie przebije polskich niebieskich ogrodniczek- niestety nie wiem kto je produkuje

5

Odp: Ubranie dla serwisanta klimatyzacji

Do zadań specjalnych strój mechanika z Bundeswehry - na allegro za 20 PLN. Super sprawa.

6

Odp: Ubranie dla serwisanta klimatyzacji

Beta jest ok!

7

Odp: Ubranie dla serwisanta klimatyzacji

Mam pytanie gdzie jest czy wogóle jest zawór rosprężny w golfje 4 1,9 TDI

8

Odp: Ubranie dla serwisanta klimatyzacji

teraz to gościu pojechałeś z grubej rury tongue , my tu o spodniach i ubraniach, przede wszystkim to nie ten dział,! a zawór masz z lewej strony pod filtrem pyłkowym taka kostka:), jest w octavi 1 a ona zbudowana została na golfiaku IV
Pozdro.

9

Odp: Ubranie dla serwisanta klimatyzacji

Mam ubranie emerton i też na nie nie nażekam , no może troszkę latem bo bardziej się w nich pocę big_smile

Nie daję łapówek i nie biorę łapówek ale zawsze można się ze mną dogadać

10

Odp: Ubranie dla serwisanta klimatyzacji

Beta jest bardzo dobra...miałem chyba z 4 lata spodnie do pasa...ostatnio wymieniłem na takie same.
U nas chłopaki wymieniali spodnie bety po roku bo nie nadawały się do już użytku...więc nie ma reguły

11

Odp: Ubranie dla serwisanta klimatyzacji

Zależy jaki model tej Bety bo mamy spodnie droższe i tańsze, wiadomo  tańsze są cieńsze kosztują ze 35% mniej i szybciej się zniszczą.

12

Odp: Ubranie dla serwisanta klimatyzacji

A jakie ubrania rękawice buty itp. do napraw w warunkach nisko temperaturowych proponujecie smile

13

Odp: Ubranie dla serwisanta klimatyzacji

Z renifera ?

Kiedy wszystko inne zawiedzie - przeczytaj instrukcję.

14

Odp: Ubranie dla serwisanta klimatyzacji

z renifera drogie i niewygodne smile

15

Odp: Ubranie dla serwisanta klimatyzacji

To może z foki? (lub komando-foki)

Kiedy wszystko inne zawiedzie - przeczytaj instrukcję.

16

Odp: Ubranie dla serwisanta klimatyzacji

... i koniecznie sandały z końskiej pały

17

Odp: Ubranie dla serwisanta klimatyzacji

Sam się zastanawiam co będzie najlepsze