Temat: Tania klimatyzacja

Witam, potrzebuje zamontować najtańsza klimatyzację do 1500zl. Na ale i dmuchamy są kaisai Eco i kaisai fly w tej cenie z zestawem montażowym. W dobrej cenie jest jeszcze weber. Czy warto kupić któraś z powyższych czy lepiej już dołożyć do czegoś lepszego? Niewiele drożej jest gree ale tam podobno jest problem z gwarancją. Mój montażysta ma fgaz ale nie ma podpisanej osobnej umowy z gree czy kaisai. Czy gwarancja z kaisai będzie ważna po jego montażu?

2

Odp: Tania klimatyzacja

Skoro montażysta ma wymagane uprawnienia, to najlepiej zapytaj jego, na co udzieli Ci gwarancji. Przecież to jego będziesz w razie czego ścigał w zakresie realizacji uprawnień z rękojmi czy gwarancji.

forum.klimatyzacja.pl

3

Odp: Tania klimatyzacja

Nie potrzebna umowa z Gree,a Certyfikat Autoryzacyjny. Bez niego nie będzie mogła być realizowana gwarancja. Gwarncję udziela montażysta, a firma ma tylko dostarczyć mu potrzebne części zamienne. Robocizna, diagnoza jest po stronie montażysty. Nie jestem pewien, czy kogoś takiego znajdziesz odpowiedzialnego i pewnego, który po skasowaniu nie odwróci się od Ciebie. Jak nie będzie miał Certyfikatu Autoryzacyjnego, to nikt mu nic nie zrobi. Firma ma kontrolę na takiego człowieka, może mu Certyfikat unieważnić, nie przedłużyć. Ale jak nie ma , to hulaj dusza.

4

Odp: Tania klimatyzacja

obser napisał/a:

Nie potrzebna umowa z Gree,a Certyfikat Autoryzacyjny

Czy do realizacji gwarancji firma kasai także wymaga certyfikat autoryzacyjny?  - Jeśli nie to zakupie jednak kasai

5

Odp: Tania klimatyzacja

Zajęło to dokładnie 12 sekund, aby znaleźć kartę gwarancyjną (hint: google -> "kasai karta gwarancyjna"). Dla leniwych wklejam linka: https://kaisai.com/wp-content/uploads/2 … 08_net.pdf

2.1. Gwarancja obejmuje bezpłatną naprawę wad Urządzenia spowodowaną wadliwymi częściami lub defektami produkcyjnymi,
wadami materiału lub wykonania, tkwiącymi bezpośrednio w części lub samym Urządzeniu, powodując techniczną niesprawność Urządzenia.
2.2. Do wykonywania montażu, napraw gwarancyjnych i przeglądów technicznych Urządzeń uprawnione są wyłącznie podmioty
mające status Autoryzowanego Serwisu (dalej ?AS?). Status AS wraz z ważnym certyfikatem wydanym przez firmę Klima-Therm
sp. z o.o. upoważnia podmiot do montażu, napraw gwarancyjnych i przeglądów technicznych Urządzeń marki KAISAI.
2.3. Przez naprawę rozumie się wykonanie czynności o charakterze specjalistycznym, właściwym dla usunięcia wady objętej gwarancją, niezależnie od ilości części wymienionych przy jednej naprawie.
2.4. Niniejsza gwarancja będzie respektowana przez Gwaranta, wyłącznie pod warunkiem łącznego przedstawienia przez Nabywcę Urządzenia (zwanego dalej ?Klientem?):
a. czytelnie i poprawnie wypełnionej (bez skreśleń, poprawek)
Karty Gwarancyjnej zawierającej:
? zestawienie Urządzeń wraz z numerami seryjnymi poszczególnych Urządzeń,
? dane i pieczęć Sprzedawcy,
? dane i pieczęć AS,
? datę sprzedaży,
? datę pierwszego uruchomienia Urządzenia,
? poświadczenie daty wykonania płatnych przeglądów, dokonywanych przez AS przez okres trwania gwarancji, na zasadach
określonych w rozdziale 3.,
b. dowodu zakupu Urządzenia (faktura, rachunek). Data sprzedaży wskazana na dowodzie zakupu Urządzenia musi odpowiadać
dacie sprzedaży Urządzenia, zawartej w Karcie Gwarancyjnej.