Temat: Mitsubishi vs LG vs Fujitsu (Pokój z aneksem kuchennym 25m)

Planuje zamontować klimatyzator w pokoju z aneksem kuchennym - o powierzchni 25m^2.
Wybrałem cztery jednostki, ale nie jestem pewien która firma jest najbardziej godna polecenia.

Modele które wybrałem to:
Mitsubishi HR 3.5 KW / LG Standard 3.5 KW/ Fuji KPCA / Fujitsu KP 2.5 KW
Japończyki, Koreański i Chiński. Są jakieś różnice w jakości wykonania? Jakieś za/przeciw? Czy w standardzie który wybrałem, właściwie nie ma znaczenia który model wybrać?

Zależy mi na cichej pracy jednostki zewnętrznej i wewnętrznej.

Z góry dzięki za pomoc!

Ostatnio edytowany przez Majciej (2020-09-27 23:17:34)

2

Odp: Mitsubishi vs LG vs Fujitsu (Pokój z aneksem kuchennym 25m)

Mitsubishi HR lub Daikin FTXC Sensira+

forum.klimatyzacja.pl

3

Odp: Mitsubishi vs LG vs Fujitsu (Pokój z aneksem kuchennym 25m)

Lg standard z 2020 roku seria (ET) .

BLOKADA ROBOTÓW INTERNETOWYCH.
ile to jest 2+3

4

Odp: Mitsubishi vs LG vs Fujitsu (Pokój z aneksem kuchennym 25m)

Odradzam Mitsubishi, szczególnie jeśli Ci zależy na cichej pracy jednostki wewnętrznej. Mam splita tej firmy w sypialni i jak na razie pół roku walki o w miarę cywilizowaną pracę urządzenia (bardzo głośna praca oraz nierównomierny przepływ powietrza) Urządzenie to słychać w przedpokoju i w sąsiednim pokoju wieczorem. Oczywiście, wady urządzeń mogą zdarzyć się każdej firmie ale wtedy najważniejsze okazuje się podejście do klienta, a u mnie walka trwa jak pisałem pól roku.

5

Odp: Mitsubishi vs LG vs Fujitsu (Pokój z aneksem kuchennym 25m)

To jest też walka Twojego Instalatora z firmą molochem. Czym większa i niby bardziej szanująca się firma wymyśla w reklamacji Instalatorowi coraz większe wymagania i działa bardzo ociężale. Sam ostatnio z jedną walczyłem i efekt był taki, że Klient już nie chciał tej firmy, Dział Techniczny nie miał pomysłu na naprawę urządzenia i po 4 miesiącach walki dostałem FV korygującą, a po następnym miesiącu kasę. Porażka, a firma jedna z najbardziej rozpoznawalnych. oże inaczej traktuję multi odbiorców, ale mnie skutecznie od siebie odepchnęli. Klienta oczywiście ominęły te perypetie, po 2 próbach naprawy u niego, zdemontowałem urządzenie i założyłem podobne, bo akurat moja firma z którą współpracuję kilkanaście lat wprowadziła podobny model.