Forum Klimatyzacja
tk v-250 - Wersja do druku

+- Forum Klimatyzacja (https://forum.klimatyzacja.pl)
+-- Dział: Klimatyzacja.pl (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Dział: Chłodnictwo w transporcie (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=28)
+--- Wątek: tk v-250 (/showthread.php?tid=2418)



tk v-250 - szk6 - 2009-05-18

tak jak w tytule potzebuję instrukcje serwisowe i schematy elektryczne do tego agregatu thermo king v-250 może mi ktoś pomóc


tk v-250 - radekklimat - 2009-05-18

ja mam schematy a co ci sie popsuło kolego?


tk v-250 - szk6 - 2009-05-19

MAM W TAKIM CZYMŚ POCIĘTĄ INSTALACJĘ ELEKTRYCZNĄ JEŚLI MOGŁBYŚ MI POMÓC TO BYŁBYM BARDZO WDZIĘCZNY


tk v-250 - R1 - 2009-05-19

Ja tez poproszę!


tk v-250 - thermo - 2009-05-19

biały kabel do białego Wink a tak na poważnie to pisz na prv to coś wymyślimy.


tk v-250 - R1 - 2009-05-21

potrzebuje bardziej schemat, bo moj lokalny wielki elektronik nie potrafi tego podlaczyc.


tk v-250 - radekklimat - 2009-05-21

szukałem tego schematu i niestety nie mam do tego agregatu natomiast do pozostałych tak
moge to podłaczyc z pamieci ale jak mieszkacie daleko to kicha(mieszkam pod wawą)


tk v-250 - szk6 - 2009-05-21

no trochę kicha ale może thermo mi coś podrzuci bo mam daleko do ciebie


tk v-250 - radekklimat - 2009-05-21

jezeli te kable sa uciete od sterownika tego w kabinie to moge ci wysłac schemat z takim sterownikiem(połaczenie te same)
natomiast jak to uszkodzenie od płyty głownej to na deklu masz rozrysowane kostki i oznaczenia np LIS(wtrysk cieczy) i na kablach tez masz takie opisy mozna to wtedy ze soba połaczyc


tk v-250 - thermo - 2009-05-21

Może i pomogę. Odbierz pocztę i powiedz czy to Tobie pomoże.


tk v-250 - szk6 - 2009-05-22

DZIĘKI THERMO POZDRAWIAM


tk v-250 - R1 - 2009-05-22

A ja!? A JA???


tk v-250 - radekklimat - 2009-05-22

thermo jak mozesz to wyslij mi ten schemat


tk v-250 - rtk3 - 2009-06-13

Witam serdecznie. Mój kolega ma chłodnię Thermo King V 250. Od kilku lat systematycznie się psuje, co powoduje stresy, gdyż jest w niej przechowywane mięso. Często jeździ do serwisu, ale są usuwane skutki , a nie przyczyny uszkodzenia. Jestem z zawodu elektromonterem, a z zamiłowania elektronikiem i chciałbym mu pomóc, ale nie mam schematu elektrycznego. jest to skomplikowane urządzenie o zasilaniu prądem zmiennym trójfazowym i stałym z akumulatora. Jeśli ktoś dysponuje schematem elektrycznym i zechciałby go udostępnić to byłbym bardzo wdzięczny. Pozdrawiam, Roman.


tk v-250 - elektromechanik - 2011-04-01

Witam

Odświeżę temat.

Dostałem do reanimacji > agregat [ T K V 250 ] na VW LT 35 ( z tego co na tabliczce agregat z 97r. )<. Brak pompy, nie wiem co z elektryką itp.

Na początek mam prośbę do kolegów bardziej obeznanych z tą maszyną.

Może się ktoś będzie ze mnie śmiał ale nie mogę znaleźć złącza serwisowego NISKIEGO ciśnienia. ( wysokiego jest chyba na górze ).

Za każdą pomoc będę wdzięczny.
POZDRAWIAM i z góry dzięki.


tk v-250 - Robert81r - 2011-04-01

Cytat:Brak pompy

co rozumiesz pod tym pojeciem ??

Cytat:Może się ktoś będzie ze mnie śmiał ale nie mogę znaleźć złącza serwisowego NISKIEGO ciśnienia. ( wysokiego jest chyba na górze ).

Jezeli szukasz zlaczy, ktore bardzo czesto wystepuja w klimatyzacjach samochodowych, to mozesz takich nie znalezc.


tk v-250 - elektromechanik - 2011-04-02

Robert81r napisał(a):Jezeli szukasz zlaczy, ktore bardzo czesto wystepuja w klimatyzacjach samochodowych, to mozesz takich nie znalezc.

Jakieś chyba jest. Choćby po to by sprawdzić ciśnienie parowania.

Sorry za >pompę <. Oczywiście chodziło mi o sprężarkę. Pewien mój znajomy tak mawiał i mi tak zostało przy samochodach ( nie robię tego tak wiele ).


tk v-250 - radekklimat - 2011-04-02

Jak jest sprezarka i do tego zamontowana na pojezdzie razem z agregatem to przyłacza cisnieniowe sa na koncowkach podłaczonych do sprezarki.
W układzie musisz miec cisnienie bo inaczej nie zadziała.
Przyłacze HP znajduje sie na zbiorniku cieczy, na zaworze katowym z elektrozaworem na wejsciu do filtra.

Schemat udało mi sie znalezdz ale wysle po podaniu emeila


tk v-250 - wenon - 2011-04-02

ogólnie zawory serwisowe powinny być wstawione na przewodach miedzy sprężarka-skraplaczem zawór serwisowy tłoczny
sprężarka- parownik zawór serwisowy ssący.


tk v-250 - elektromechanik - 2011-04-02

wenon napisał(a):ogólnie zawory serwisowe powinny być wstawione na przewodach miedzy sprężarka-skraplaczem zawór serwisowy tłoczny
sprężarka- parownik zawór serwisowy ssący.


Dzięki

Ja wiem gdzie normalnie powinny znajdować się złącza serwisowe.
Nie mogę ich zlokalizować w tym konkretnym przypadku.

W tym przypadku sprężarka jest w komorze silnika ( napędzana jak w normalnej klimie a na przewodach niema żadnych złącz ). Na górze ( przy skraplaczu niema sprężarki w ogóle ).

Mój mail - elektromechani2007@wp.pl

radekklimat z góry dzięki






RADEKKLIMAT wielkie dzięki za schemat Smile Smile Smile t