![]() |
|
Po czym odróznic agregat na 134A od 404A w Carrierze S 20 ? - Wersja do druku +- Forum Klimatyzacja (https://forum.klimatyzacja.pl) +-- Dział: Klimatyzacja.pl (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Chłodnictwo w transporcie (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=28) +--- Wątek: Po czym odróznic agregat na 134A od 404A w Carrierze S 20 ? (/showthread.php?tid=2933) |
Po czym odróznic agregat na 134A od 404A w Carrierze S 20 ? - lechu7 - 2009-11-12 Mam autochłodnie z Francji gdzie dosyć dowolnie kleją nalepki,zamieniają co sie da i nie mam pewnosci jaki gaz powinien być w układzie .Jest jakiś sposób sprawdzenia ? Po czym odróznic agregat na 134A od 404A w Carrierze S 20 ? - admin - 2009-11-12 Ja bym stawiał na czynnik 404A gdyż stosuje się go przede wszystkim w urządzeniach wykorzystywanych w transporcie chłodniczym, natomiast r134a stosuje się raczej w małych domowych i handlowych urządzeniach chłodniczych jak i też klimatyzacji, ale nie wiem w jaki sposób można to sprawdzić. Po czym odróznic agregat na 134A od 404A w Carrierze S 20 ? - Shitashii - 2009-11-12 Po ciśnieniu pracy. Może po zaworze rozprężnym. A najlepiej wymień i będziesz wiedział co wpuściłeś. Ale najlepiej po ciśnieniu. W zasadzie to możesz i na postoju sprawdzić. Jak długo stoi, to mierzysz temperaturę otoczenia i przeliczasz ciśnienie w układzie na temperaturę. Porównujesz między 134 a 404. Dasz sobie radę? Po czym odróznic agregat na 134A od 404A w Carrierze S 20 ? - łysy45 - 2009-11-12 jak się niemylę to mały agregat więc napewno 134 zawór ci wszystko wyjaśni.Ja tu niestosowałbym 404 bo z tego co pamietam zasilanie ma z akumlatora i sieci więc moze miec trudnosci z 404 /skraplaccz i cała reszta/ w małych stosowano 134 Po czym odróznic agregat na 134A od 404A w Carrierze S 20 ? - Artic - 2009-11-12 czesto też po szybkozłączkach
Po czym odróznic agregat na 134A od 404A w Carrierze S 20 ? - Shitashii - 2009-11-12 Artic napisał(a):czesto też po szybkozłączkachTrafne spostrzeżenie! Po czym odróznic agregat na 134A od 404A w Carrierze S 20 ? - radekklimat - 2009-11-12 Zephyr 20/30 S Stosowane sa zarowno 134a jak i rowniez 404a w zaleznosci od wersji i zastosowan(niskie lub dodatnie temperatury) bez znaczenia na wielkosc skraplacza Szybkozłaczki serwisowe sa tupu autoklimatyzacyjnego bo Carrier tylko takie stosuje nawet w duzych agregatach wiec rozpoznanie takie odpada Jedynym pewnym testem to sprawdzenie co jest napisane na grzybku zaworu lub a tabliczce znamionowej(powinna byc aluminiowa) Po czym odróznic agregat na 134A od 404A w Carrierze S 20 ? - Artic - 2009-11-12 no to nie zostało nic jak tylko Cię poprzeć radziu
Po czym odróznic agregat na 134A od 404A w Carrierze S 20 ? - radekklimat - 2009-11-13 Ja tez was popieram jak macie racje ale te agregaty znam bardzo dobrze (praca w serwisie Carrier Transicold oraz szereg szkolen w fabryce we Francji) i wiem co pisze natomiast jak kupujesz samochod uzywany to nie jezdzisz nim odrazu tylko wymieniasz płyny, paski, klocki hamulcowe, robisz ogolny przeglad podobnie jest z agregatem Zatem trzeba ustalic na jaki czynnik jest agregat i napełnic własciwym Pomocnym bedzie numer seryjny z tabliczki znamionowej i zakres temperatury mozliwy do ustawienia na sterowniku kabinowym( te o zakresie plusowym miały blokade do 0 stopni) Agregaty na 404a maja czujnik dochłodzenia a sama dysza jest montowana w parowniku na linii ssacej ( w Termo Kingu na koncowce ssacej przy sprezarce) Jak kolega nie ma pewnosci to niech porobi dokładne zdjecia i wstawi je na forum moze sie uda zidentyfikowac na co chodzi jego agregat Pozdrawiam pełen poparcia Po czym odróznic agregat na 134A od 404A w Carrierze S 20 ? - lechu7 - 2009-11-13 Serdecznie dziękuje wszystkim za pomoc i polecam się na przyszłosc.Lechu. |