Forum Klimatyzacja
supra 844 za wysokie ciśnienie - Wersja do druku

+- Forum Klimatyzacja (https://forum.klimatyzacja.pl)
+-- Dział: Klimatyzacja.pl (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Dział: Chłodnictwo w transporcie (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=28)
+--- Wątek: supra 844 za wysokie ciśnienie (/showthread.php?tid=3679)



supra 844 za wysokie ciśnienie - Michał2009 - 2010-06-21

Witam , to mój pierwszy post wiec witam wszystkich serdecznie.


Mam problem z carierem na manie,za duża różnica ciśnień, niskie ciśnienie ok 3-4 bar, a wysokie nawet 22-25 bar.czynnik 404a.Wyświetla sie komunkat ze za wysokie tłoczenie.
Dodam ze chłodnia znajomego,rok temu ktos ,,wymieniał,, czynnik na nowy lecz z tego co wiem przy zaworze rozprężnym nic nie było ruszane. CZy pierwsze co to mozna podejzewac zawór ?

pozdro Michał


supra 844 za wysokie ciśnienie - Robert81r - 2010-06-21

Jezeli uwazasz ze niskie cienienie jest OK to sie grubo mylisz ... Nic dziwnego ze na tloczeniu tez masz wysoko.
Nie wiadomo czy czynnika jest odpowiednia ilosc i czy ktos nie pokrecil zaworem startowym sprezarki
Chyba ze uklad nie zdazy sie ustabilzowac i to wysokie cisnienie na tloczeniu go wylacza to wtedy LP moze takie byc.
Zobacz przy okazji czy skraplacz nie jest zapaskudzony bo wentylator chyba sie kreci Smile


supra 844 za wysokie ciśnienie - radekklimat - 2010-06-21

Po mojemu to układ zapaskudzony powietrzem albo azotem jezeli skraplacz jest drozny.
Jak to robił gosc co sie na tym nie zna to kicha.


supra 844 za wysokie ciśnienie - Michał2009 - 2010-06-30

Robert81r napisał(a):Jezeli uwazasz ze niskie cienienie jest OK to sie grubo mylisz ... Nic dziwnego ze na tloczeniu tez masz wysoko.
Nie wiadomo czy czynnika jest odpowiednia ilosc i czy ktos nie pokrecil zaworem startowym sprezarki
Chyba ze uklad nie zdazy sie ustabilzowac i to wysokie cisnienie na tloczeniu go wylacza to wtedy LP moze takie byc.
Zobacz przy okazji czy skraplacz nie jest zapaskudzony bo wentylator chyba sie kreci Smile

wentylator sie kreci ,efekt chłodniczy jest ,lecz na postoju go rozłacza, wyświelta bład,,wysokie ciśnienie (hi press) ,w trasie jest ok.
Skralpacz jest drożny,moim zdaniem silnik diesla za bardzo sie grzeje,wyjołem termostat i ,,odmuliłem ,,chłodnice wody,i jest lepiej.
Jakie powinny byc prawidłowe ciśnienia? jezeli nie 3 bar na ssaniu