Forum Klimatyzacja
spręzarka na R134 - Wersja do druku

+- Forum Klimatyzacja (https://forum.klimatyzacja.pl)
+-- Dział: Klimatyzacja.pl (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Dział: Chłodnictwo (https://forum.klimatyzacja.pl/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Wątek: spręzarka na R134 (/showthread.php?tid=8532)

Strony: 1 2

spręzarka na R134 - jacek 64 - 2015-02-09

Witam kolegów . Nie mam zbyt dużo doświadczenia w chłodnictwie . Opiszę temat . Chłodziarka na sprężarce R134 AEZ4430. Po załączeniu pracuje około 5-8 sekund i się wyłącza . Pobór prądu rośnie . Startuje od 6 amper rośnie do 10 A i się wyłącza . W tym czasie na manometrach widać skutek sprężania - ciśnienie zdąży spaść z 5 barów do 3 i następuje wyłączenie . Kondensator podłożyłem drugi. Nada to samo. Moim zdaniem na 90% sprężarka do wymiany . Co Wy na to ?

spręzarka na R134 - frost-ch - 2015-02-09

jacek 64 napisał(a):Witam kolegów . Nie mam zbyt dużo doświadczenia w chłodnictwie . Opiszę temat . Chłodziarka na sprężarce R134 AEZ4430. Po załączeniu pracuje około 5-8 sekund i się wyłącza . Pobór prądu rośnie . Startuje od 6 amper rośnie do 10 A i się wyłącza . W tym czasie na manometrach widać skutek sprężania - ciśnienie zdąży spaść z 5 barów do 3 i następuje wyłączenie . Kondensator podłożyłem drugi. Nada to samo. Moim zdaniem na 90% sprężarka do wymiany . Co Wy na to ?
i ja tak myślę

spręzarka na R134 - coolmaker1 - 2015-02-09

Witam.......Janek Wiśniewski........ padł.

spręzarka na R134 - jack63 - 2015-02-09

jacek 64 napisał(a):W tym czasie na manometrach widać skutek sprężania - ciśnienie zdąży spaść z 5 barów do 3 i następuje wyłączenie .
Gdzie masz podłączone te manometry?
Czyżby na ssaniu spadało z 5 do 3 bar gdy rusza???
A to wszystko w lodówce na R134A???
Co robiłeś? Przyznaj się bez bicia.

spręzarka na R134 - MarioO - 2015-02-09

Odpal bez czynnika

spręzarka na R134 - joker - 2015-02-09

Układ totalnie przepełniony. Smile

MariOo napisał(a):Odpal bez czynnika