Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
CHŁODNICTWO
WENTYLACJA
POMPY CIEPŁA
TOSHIBA HVAC
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Klimatyzacja w mieszkaniu w bloku 65m2

2 Odpowiedzi, 5712 Wyświetleń

wiesu

2008-07-12, 13:02:36
Nowy użytkownik
Witam!Jestem laikiem w tej dzieedzinie więc pytam. Chcę założyć klimę w mieszkaniu 65m2 .Akurat mam wymianę okna w dużym pokoju a więc mogę coś wykuc ,przekuć na zewnątrz .Okno z pokoju i ściana wychodzi na balkon .proszę o poradę pod wzgledem rodzaju sprzętu jak i firmy . Nie wiem na co się zdecydować na przenośny przy którym miałbym mniej pracy przy montażu tylko duży otwór na zewnątrz ,ale boję się hałasu .Czy spit ? Czy jestem w stanie całe mieszkanie ochłodzić tylko tym jednym urządzeniem . Przeróbka wewnątrz mieszkania nie możliwa ze względu , że jest po remoncie. Proszę bardzo o różne opinie i komentaże w tej spawie .
  • Odpowiedz

maro196

2008-07-12, 14:24:27
Użytkownik
nawet jezeli masz po remoncie mieszkanie mozna splita bez zadnych uzkodzen zamontowac na scianie od balkonu przewiert pod urzadzeniem jedynie zasilanie dociagnac w zaleznosci od firmy do zewnejtrznej jednostki lub wewnetrznej, jezeli chcesz zainwestowac mniej pieniazkow to proponuje LG jezeli chcesz naprawde kozacki sprzet to daikin fujitsu, jezeli mowa o otwartej przestrzeni to split 5 kW da rade jezeli zas kilka pokoji to juz grubsza sprawa, moze byc multi ale wtedy kucie itp, jezeli to dwa pokoje lub trzy to zaloz pod kazdym parapetem agregat i juzSmile
  • Odpowiedz

• Pokaż wersję do druku

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości