Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Klimatyzacja dla pokoju

6 Odpowiedzi, 9830 Wyświetleń

Kermit

2012-06-21, 11:38:07
Nowy użytkownik
Witam.

Na początku muszę napisać że jestem całkowicie zielony jeżeli chodzi o tematykę klimatyzacji,
nie posiadam jej nawet w samochodzie co na te czasy już praktycznie jest standardem.

Chciałbym żeby ktoś kto jest obeznany w temacie doradził mi jaką klimatyzacje kupić do pokoju na poddaszu.
Pokój ten w ciągu lata nagrzewa się do wysokich temperatur i panuje w nim okropny zaduch.
Praktycznie rzecz biorąc nie da się w nim oddychać mimo dwóch wentylatorów i okna otwartego cały czas.
Okno niestety jest tylko jedno typu jaskółka przez co w pokoju nie ma przewiewu nawet przy włączonym wentylatorze zamontowanym przy suficie który w teorii miał wyciągać gorące powietrze.
Wysokość pokoju rozciąga się od 1,4 metra do 2 metrów.

Chciałbym wiedzieć w jakim przedziale cenowym się poruszać i czy będę musiał
wykuwać otwór na dwór aby ją zamontować ponieważ ściany w budynku są dosyć grube.

Z góry dziękuje za odpowiedź.
Jeżeli będą potrzebne dodatkowe informacje odnośnie pokoju to jestem do dyspozycji.
  • Odpowiedz

awax

2012-06-21, 11:48:13
Top użytkownik
Cóż,dla Pokoju to ludzie umierali.
Może warto zaprosić firmę instalacyjną,która na miejscu zaproponuje odpowiednie urządzenia.
  • Odpowiedz

dekart-clima

2012-09-18, 09:19:59
Nowy użytkownik
Znajomi kupili zwykły agregat w markecie z wyciągiem na zewnątrz i całkiem dawał radę. Nie wiem jak będzie w dalszej eksploatacji.
Pozdrawiam
Dekart-Clima

klimatyzacja opole
  • Odpowiedz

ekolog

2016-09-16, 08:03:28
Nowy użytkownik