Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Dziękuję

58 Odpowiedzi, 53412 Wyświetleń
Wstecz 1 2 3

obser

2015-07-20, 08:32:29
Top użytkownik
Witajcie.Dla Was yo jestem nowicjuszem.Ale od dawna chodzi mi po głowie taka myśl,aby to forum było albo płatne,albo przy rejestracji załączyć dokumenty firmy.Skończa się pytania o sprzęt,kryptoreklama itd.,a służyć będzie nam,bo człowiek całe życie się uczy i po 12 latach przygody z klimatyzacją swoją wiedzę określam na 25-30%,nie z tego =,że jestem głąb,ale z tego że to jest zagadnienie potężne. Co rusz spotykam się z sytuacjami,które mnie zastanawiają. A chciałbym skończyć z ciągłymi pytaniami Klientów: co kupić,czy cena ..... jest dobra itd.
  • Odpowiedz

awax

2015-07-20, 11:10:05
Top użytkownik
Cóż,to forum przekształciło się w poradnik.Nie byłoby w tym nic złego gdyby nie fakt,że poziom zadawanych pytań świadczy o amatorszczyznie ,natomiast trść o tym,że większość tych amatorów zawodowo zajmuje się serwisem klimatyzacji.
Myślę,że ilkość popsutych przez takie "naprawy" układów jest ogromna.
Konsekwencją może być negatywna opinia o wszystkich firmach serwisowych.
Ograniczenie forum do zarejestrowanych firm czy też płatne mija się z celem.
Inna sprawa,że na większość pytań odpowiadają najczęściej laicy,którzy kształcili się z instrukcji
obsługi automatu do "nabijania"
Poza tym przecież jest tu subforum KCICHIK i tam nie ma przypadowych osób.Nie korzystacie z tego pomimo,że nie trzeba być członkiem KCICHIK aby tam uzyskać dostęp.
  • Odpowiedz

Whisky

2015-07-20, 12:46:06
Top użytkownik
Jeżeli jestem godzien to proszę o dostęp do subforum. Obiecuję że będę się uczył nie zadając głupich pytań Big Grin
  • Odpowiedz

MarioO