Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

[tk]] MDIISR

4 Odpowiedzi, 4147 Wyświetleń

polion

  2014-07-25, 13:12:11
Nowy użytkownik
#1
Jestem tu nowa i proszę o pomoc w zdiagnozowaniu usterki agregatu MDIISR,który kupiłam razem z samochodem parę dni temu.Otóż jak włączę agregat silnik odpala ładnie ale,po 2 lub trzech minutach momentalnie się wyłącza.Wyświetlacz miga i to wszystko.Sprawdziłam błędy-4-45-63.Wiem,że 4 to czujnik powietrza wylotowego,45 to zawór gorącego gazu lub zawór omijający[uszkodzenie obwodu] a 63 to awaria silnika.Gdy tylko silnik się wyłączy mam spalony bezpiecznik f 310 15a,i tak za każdym razem.Proszę o pomoc co może być przyczyną tego palenia bezpieczników,gdzie szukać awarii?
  • Odpowiedz

radekklimat

  2014-07-25, 15:55:02
Moderator
#2
Błąd 4-przerwa w obwodzie, zwarcie lub uszkodzenie czujnika
Błąd 45-zwarcie cewki zaworu sterującego
Awaria silnika może wynikać z powyższych Bledow.
Bez dobrego serwisu się nie obejdzie
  • Odpowiedz

FRIGOTECH

  2014-07-25, 17:13:06
Użytkownik
#3
polion napisał(a):Jestem tu nowa i proszę o pomoc w zdiagnozowaniu usterki agregatu MDIISR,który kupiłam razem z samochodem parę dni temu.Otóż jak włączę agregat silnik odpala ładnie ale,po 2 lub trzech minutach momentalnie się wyłącza.Wyświetlacz miga i to wszystko.Sprawdziłam błędy-4-45-63.Wiem,że 4 to czujnik powietrza wylotowego,45 to zawór gorącego gazu lub zawór omijający[uszkodzenie obwodu] a 63 to awaria silnika.Gdy tylko silnik się wyłączy mam spalony bezpiecznik f 310 15a,i tak za każdym razem.Proszę o pomoc co może być przyczyną tego palenia bezpieczników,gdzie szukać awarii?
Witaj, napisz na prywatnego maila. Myślę że pomogę.
Pozdrawiam.
Autoryzowany Partner CARRIER
  • Odpowiedz

polion

  2014-07-25, 21:13:00
Nowy użytkownik
#4
Po dokładnym obejrzeniu płyty przekaźnikowej znalazłam przepaloną diodę,która była pozbawiona czarnej otoczki a gołe uzwojenie na wierzchu.Wlutowałam drugą-dobrą i bezpiecznik już się nie przepala,przynajmniej na razie.Jednak agregat nadal mi się wyłącza.Odnośnie 4-gdzie jest ten czujnik,a błędu 45-gdzie mam szukać cewki zaworu sterującego.Przepraszam,że się tak dopytuję ale nie wierzę już serwisom po przejściach jakie miałam z tk v200max.
  • Odpowiedz

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa