Witam
Mój znajomy ma zamontowaną klimę w przerobionym na autobus mercedesie VARIO. Problem polega na tym że sprężarka startuje na ok 3 sekundy i się wyłącza. Ciśnienia po starcie: niskie z 6 schodzi do ok 4 wysokie dochodzi do 10. Zmostkowałem styki presostatów ale nic to nie dało, sprężarka staje dalej. Po ok 30 sekundach dalej idzie sygnał na sprężarkę i tak w kółko. Czynnik 134, sprężarka napędzana paskiem z silnika, skraplacz, reszta zamontowana na dachu. Dwa wentylatory skraplacza. Jeden startuje razem z sprężarką drugi załącza się po presostacie (16 bar on 13 off).
Niżej wkleję zdjęcia.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2011-06-29, 20:47:08 przez zuku.)
Mój znajomy ma zamontowaną klimę w przerobionym na autobus mercedesie VARIO. Problem polega na tym że sprężarka startuje na ok 3 sekundy i się wyłącza. Ciśnienia po starcie: niskie z 6 schodzi do ok 4 wysokie dochodzi do 10. Zmostkowałem styki presostatów ale nic to nie dało, sprężarka staje dalej. Po ok 30 sekundach dalej idzie sygnał na sprężarkę i tak w kółko. Czynnik 134, sprężarka napędzana paskiem z silnika, skraplacz, reszta zamontowana na dachu. Dwa wentylatory skraplacza. Jeden startuje razem z sprężarką drugi załącza się po presostacie (16 bar on 13 off).
Niżej wkleję zdjęcia.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
typ, model sterownika. Nie wiem co mogę jeszcze napisać żeby jak najbardziej zobrazować problem.