witam,
mam na imie marek i z gory chcialbym przeprosic jesli temat znajduje sie w zly dziale(prosze o przesuniecie jesli tak).
mam 27 lat z zawodu jestem technikiem elektykiem ale od ok 3 lat pracuje za granica jako mechanik agregatow chlodniczych w dosc duzej firmie transportowej(320 pojazdow z min. eurofrigo, hubbardami carrierami i tk, od malych viento az po vectory).
moj problem polega na dosc nietypowej sytuacji rodzinnej mianowicie za jakies 5-6 lat bede musial wrocic do Polski.
problem jest nie do przeskoczenia i to napewno sie wydarzy chociaz nie bardzo chce. kilka tygodni temu otrzymalem propozycje pracy w carrier transicold southern w okolicach bristolu w anglii(instalacje naprawa i serwis agregatow tylko w transporcie). chcialbym sie dowiedziec od Panstwa jak wyglada zapotrzebowanie rynku na mechanikow agregatow w transporcie w polsce na chwile obecna? czy doradzilibyscie pojscie w inny kierunku jak klimatyzacje czy chlodnictwo przemyslowe(chociaz nie mam w tym zadnego doswiadczenia). lekkka zmiana kursu z transportowki na wyzej wymienione mnie nie przeraza, chociaz nie ukrywam ze chcialbym pozostac w transporcie i moze w przyszlosci otworzyc firme specjalizujaca sie w carrierach i TK w woj kuj-pomorskim.nie twirdze ze nie mozna byc specjalistawe wszystkich tych dziedzinach ale czy skupienie sie tylko na transporcie nie bedzie bledem. bede wdzieczny za kazda opinie.dzieki
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-05-28, 20:07:14 przez maras954.)
mam na imie marek i z gory chcialbym przeprosic jesli temat znajduje sie w zly dziale(prosze o przesuniecie jesli tak).
mam 27 lat z zawodu jestem technikiem elektykiem ale od ok 3 lat pracuje za granica jako mechanik agregatow chlodniczych w dosc duzej firmie transportowej(320 pojazdow z min. eurofrigo, hubbardami carrierami i tk, od malych viento az po vectory).
moj problem polega na dosc nietypowej sytuacji rodzinnej mianowicie za jakies 5-6 lat bede musial wrocic do Polski.
problem jest nie do przeskoczenia i to napewno sie wydarzy chociaz nie bardzo chce. kilka tygodni temu otrzymalem propozycje pracy w carrier transicold southern w okolicach bristolu w anglii(instalacje naprawa i serwis agregatow tylko w transporcie). chcialbym sie dowiedziec od Panstwa jak wyglada zapotrzebowanie rynku na mechanikow agregatow w transporcie w polsce na chwile obecna? czy doradzilibyscie pojscie w inny kierunku jak klimatyzacje czy chlodnictwo przemyslowe(chociaz nie mam w tym zadnego doswiadczenia). lekkka zmiana kursu z transportowki na wyzej wymienione mnie nie przeraza, chociaz nie ukrywam ze chcialbym pozostac w transporcie i moze w przyszlosci otworzyc firme specjalizujaca sie w carrierach i TK w woj kuj-pomorskim.nie twirdze ze nie mozna byc specjalistawe wszystkich tych dziedzinach ale czy skupienie sie tylko na transporcie nie bedzie bledem. bede wdzieczny za kazda opinie.dzieki