Nie spotkałem się w lublinie by był montowany skraplacz przy chłodnicy samochodu i obieg powietrza wymuszany przez wentylator pojazdu. Dlatego zakładam, że wentylatory są napędzane elektrycznie na 12v. Są dwa wyjścia z tej sytuacji.
Pierwsze to Przerobienie sterowania i wymiana podzespołów na 230v (stosunkowo drogo)
Drugie to dołożenie transformatora 230/12v (zależy jaki model agregatu to odpowiedni amperaż), układ prostowniczy.
Jak dokładniej to ma wyglądać nie będę pisał bo może sam zainteresowany wie jak to zrobić (bo to jest łatwe) ale jak są jakieś pytania w tym temacie lub innym to śmiało.
Pierwsze to Przerobienie sterowania i wymiana podzespołów na 230v (stosunkowo drogo)
Drugie to dołożenie transformatora 230/12v (zależy jaki model agregatu to odpowiedni amperaż), układ prostowniczy.
Jak dokładniej to ma wyglądać nie będę pisał bo może sam zainteresowany wie jak to zrobić (bo to jest łatwe) ale jak są jakieś pytania w tym temacie lub innym to śmiało.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY