Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

FORD FOCUS

4 Odpowiedzi, 8366 Wyświetleń

max

  2007-07-27, 06:24:29
Użytkownik
#3
Pytania:
- czy możliwe jest, że czynnik ucieka bez żadnego śladu, przez dławicę sprężarki? [dozowany barwnik]

Przemyślenia:
- nie mogę nabić azotu do 20 bar, gdyż brak możliwości technicznych ku temu. Stacja diagnostyczne dopuszcza max 10-15 - jak dobrze pamiętam...
- irytuje mnie to, że czynnik ucieka tak szybko, a próba azotowa nic nie znalazła. Czyli wychodziłoby na sprężarkę, że podczas pracy coś "gubi", ale brak oznak barwnika... Słyszałem, że dzieje się tak, ale w momencie, gdy klimatyzacja długo nie jest użytkowana, gdyż olej sobie opada w najniżej położone miejsca i prawdopodobnie barwnik razem z nim. Następnie czynnik sobie ucieka bez śladu [takie informacje leksykalne].
- co w środku może "gubić" czynnik tak szybko, a nie wykaże tego próba azotowa?
  • Odpowiedz

Wiadomości w tym wątku

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa