wydaje mi się, że już od dawna we wszystkich samochodach sprężarką steruje komputer. W moim dość już leciwym aucie kompuiter steruje sprężarką i dzięki temu sprężarka jest odłączana:
- gdy gwałtownie przyspieszam (sprężarkę odłącza na okres nie dłuższy niż 12 sekund)
- gdy obroty silnika spadną poniżej jakiegoś tam poziomu (by nie dopuścić do zgaśnięcia silnika)
- gdy temp. silnika wzrośnie powyżej iluś tam stopni
- no i oczywiście gdy ciśnienie w układzie klimy zanadto wzrośnie lub jest zbyt niskie.
Wątpię, by punto ii które jest nowszym konstrukcyjnie samochodem miało sterowanie bez udziału komputera
- gdy gwałtownie przyspieszam (sprężarkę odłącza na okres nie dłuższy niż 12 sekund)
- gdy obroty silnika spadną poniżej jakiegoś tam poziomu (by nie dopuścić do zgaśnięcia silnika)
- gdy temp. silnika wzrośnie powyżej iluś tam stopni
- no i oczywiście gdy ciśnienie w układzie klimy zanadto wzrośnie lub jest zbyt niskie.
Wątpię, by punto ii które jest nowszym konstrukcyjnie samochodem miało sterowanie bez udziału komputera
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY