Podobno jest problem w tym urzadzeniu takiej natury - zaslyszana opowiesc:
Urzadzenie generalnie chodzi sobie na nastawie -18 stC - nie ma problemu ze zbijaniem temp bo robi to bardzo szybko. Podobno czasami podczas pracy na sprezarce drogowej na komorze obslugiwanej przez te urzadzenie robi sie temperatura +12st C mimo ze urzadzenie chodzi na nastwaie -18st C
I podobno rzeczywiscie w komorze jest +12 st C tzn nie jest to kwwestia przeklamywania czujnika temperatury. No ale pozniej jak przyjezdza znowu na baze jest temperatura -18st C
Nie ma tego problemu na zasilaniu elektrycznym.
Tak niby twierdzi kierowca, ale bezposredniego kontaktu z nim niestety nie mialem. Sprawa jak dla mnie jest bardzo dziwna. Nie wiem czy jest to faktycznie czy ktos sobie zarty robi ?
Urzadzenie generalnie chodzi sobie na nastawie -18 stC - nie ma problemu ze zbijaniem temp bo robi to bardzo szybko. Podobno czasami podczas pracy na sprezarce drogowej na komorze obslugiwanej przez te urzadzenie robi sie temperatura +12st C mimo ze urzadzenie chodzi na nastwaie -18st C
I podobno rzeczywiscie w komorze jest +12 st C tzn nie jest to kwwestia przeklamywania czujnika temperatury. No ale pozniej jak przyjezdza znowu na baze jest temperatura -18st C
Nie ma tego problemu na zasilaniu elektrycznym.
Tak niby twierdzi kierowca, ale bezposredniego kontaktu z nim niestety nie mialem. Sprawa jak dla mnie jest bardzo dziwna. Nie wiem czy jest to faktycznie czy ktos sobie zarty robi ?
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY