Twój majster dobrze gada tylko nie wie o czym. Procedura powinna wyglądac tak: Próba szczelności pod azotem. Jeżeli stoi ciśnienie to parownik jest ok.m Próba szczelności na podciśnieniu (przysłowiowa próżnia), Jeżeli pompa po czasie (jeżeli ściągaliście freon może to trwać nawet 30 minut) nie ucichnie a po odłączeniu pompy od układu ciśnienie w nim wzrasta (zaznaczam iż bardzo powoli i łatwiej to wysłyszeć po pracy pompy niż po obserwacji zegara) to diagnoza jest prosta: uszczelniacz stożkowy na kompresorze. Wtedy rzeczywiście podczas jazdy nie ucieka a na postoju tak. Przy okazji mała rada: radzę w zimę włączać klimatyzacje co dzień na 2-3 minuty by kompresor przesmarował się olejem. Ma on właściwości uszczelniające (smaruje m. in. ten uszczelniacz) i ubytek freonu również jest mniejszy.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY