Problem dalej taki sam. Sprężarka przemyta spirytusem i osuszona azotem. Cały układ przedmuchany w obie strony azotem, układ szczelny, wszystkie oringi wymienione na nowe, na zaworze rozprężnym nie widać żadnych uszkodzeń (wyciągany, przedmuchany). Po nabiciu (i nowym oleju) na początku ciśnienia 2.1 na 12-14 bara, po jednym dniu chłodzenia ciśnienia 6 na 8 bar. Rurka wysokiego przy sprężarce gorąca, na wejściu do skraplacza jeszcze gorąca, dalej nic. Rurka niskiego przy przegrodzie czołowej tak samo ciepła jak wysokiego a przy sprężarce cieplejsza (może od rury wydechowej).
Brak mi już pomysłów, wolałbym nie wydawać kasy bez potrzeby i kupić tylko to co potrzeba.
Brak mi już pomysłów, wolałbym nie wydawać kasy bez potrzeby i kupić tylko to co potrzeba.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY