Metod sprawdzania szczelnosci jest kilka.. Barwnik UV, elektroniczny detektor, proba szczelnosci czystym azotem, spieniony roztwor, wykrywacz palnikowy (R12).. Osobiscie przy dodawaniu czynnika i oleju dodaje 10g barwnika UV (oczywiscie jak wczesniej proba cisnieniowa przebiegla bez wykazania nieszczelnosci) mowie klientowi zeby przyjechal za jakis czas jak juz UV rozejdzie sie po calym ukladzie i wtedy lece lampa po ukladzie w poszukiwaniu wyciekow... Pozdrawiam
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
jak znaleźć nieszczelność barwnikiem?
2 Odpowiedzi, 6098 Wyświetleń| Wiadomości w tym wątku |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY