Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

peugeot 206 2.0 hdi

12 Odpowiedzi, 16406 Wyświetleń

crocens

  2007-09-01, 22:24:49
Top użytkownik
#5
Przeciez jezeli ucieka czynnik to trzeba poszukać dziury, prawda? sprawdz cisnienia ale obstawiam w ciemno, że nie ma gazu i dlatego wentylator się nie włącza. Jeżeli gaz jest to do elektryka jedź. Jeżeli nie ma to trzeba zrobić testy szczelności (1-ciśnieniowy: azot, 2-próżniowy: pompka). Przede wszystkim ile te auto ma przejechane kilometrów? Może podczas wypadku uszkodziłeś też inną część? Inna opcja to, przy dużym przebiegu, nieszczelność na uszczelniaczu kompresora. Jeżeli pod dużym ciśnieniem azot nie ucieka a pod próżnią caly czas dostaje się powietrze to właśnie to. A tak z sercem na reku to powinieneś odcuiągnąć ten czynnik na wagę i bedziesz wiedział czy masz ubytek.
.
  • Odpowiedz

Wiadomości w tym wątku

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa