z tego co ja wiem to Vector i A18 = niskie cisnienie czynnika chlodniczego
A pisze to dla tego ze ostatnio mialem jednego Vectora 1850 (3-letni), ktory ponoc chodzil bezproblemowo na ciaglym (temp +4st C) az nagle zaczal sie wylaczac i po jakims czasie uruchamial, pochodzil, wylaczyl sie itd. Cos podobnie jak na S-S, tylko ze tu wylaczala go usterka. Gosc przyjechal kody 18 i chyba 37 (cos z niskimi obrotami silnika).
Czynnika w ukladzie bylo full, parametry podczas sprawdzania OK - grzanie, chlodzenie. Pochodzil tak z trzy godziny, a ze zaladowany byl i nie mial czasu to pojechal dalej. Przy srubach do regulacji obrotow raczej nikt nie majstrowal bo zamalowane byly.
Mozliwe usterki dotyczace A18 ? Cos przymarzlo ? Ktorys z zaworow (rozprezny, CSMV) sie przycial ? Ktorys z zaworow odciazeniowych przyciety podczas pracy w zakresie temp nastawy ?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2011-02-05, 17:51:51 przez Robert81r.)
A pisze to dla tego ze ostatnio mialem jednego Vectora 1850 (3-letni), ktory ponoc chodzil bezproblemowo na ciaglym (temp +4st C) az nagle zaczal sie wylaczac i po jakims czasie uruchamial, pochodzil, wylaczyl sie itd. Cos podobnie jak na S-S, tylko ze tu wylaczala go usterka. Gosc przyjechal kody 18 i chyba 37 (cos z niskimi obrotami silnika).
Czynnika w ukladzie bylo full, parametry podczas sprawdzania OK - grzanie, chlodzenie. Pochodzil tak z trzy godziny, a ze zaladowany byl i nie mial czasu to pojechal dalej. Przy srubach do regulacji obrotow raczej nikt nie majstrowal bo zamalowane byly.
Mozliwe usterki dotyczace A18 ? Cos przymarzlo ? Ktorys z zaworow (rozprezny, CSMV) sie przycial ? Ktorys z zaworow odciazeniowych przyciety podczas pracy w zakresie temp nastawy ?
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY