Witam
Zasada oczywiście ta sama,jednak bardziej przypomina to średni układ chłodniczy.
Sprężarki najczęściej półhermetyczne BOCK itp.,rozbudowana automatyka sterująca i zabezpieczająca i oczywiście ilość czynnika dochodząca do 17 kg,różne rozwiązania parowników (jeden lub kilka )
Stacja może być ta sama jednak prawidłowa konserwacja dużego autobusu to często cały dzień zabawy.
Zasada oczywiście ta sama,jednak bardziej przypomina to średni układ chłodniczy.
Sprężarki najczęściej półhermetyczne BOCK itp.,rozbudowana automatyka sterująca i zabezpieczająca i oczywiście ilość czynnika dochodząca do 17 kg,różne rozwiązania parowników (jeden lub kilka )
Stacja może być ta sama jednak prawidłowa konserwacja dużego autobusu to często cały dzień zabawy.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY