Witam.
Nie ma reguł ,w takim wypadku trzeba to zrobić na podstawie ciśnień.
Napełnienie takie lepiej przeprowadzić w ciepłym pomieszczeniu,przy rozgrzanym silniku.Jeżeli układ posiada filtr na stronie tłocznej to tolerancja może być większa.
Poza tym dużo podpowie np.wielkość skraplacza ilośćć i rodzaj sterowania pracą wentylatorów,obroty silnika (benzyna czy diesel)
I najważniejsza zasada lepiej za mało niż za dużo.
Najlepiej jednak na początku dać sobie spokój tym bardziej,że na nie ma takich autek zbyt dużo.
Jeszcze jedno koniecznie ubezpieczyć firmę od odpowiedzialności za szkody spowodowane rażącym zaniedbaniem.Brzydko brzmi ,ale naprawdę niedrogo kosztuje,a nawet bez zaniedbania zawsze może się coś przydażyć.
pozdrawiam
Nie ma reguł ,w takim wypadku trzeba to zrobić na podstawie ciśnień.
Napełnienie takie lepiej przeprowadzić w ciepłym pomieszczeniu,przy rozgrzanym silniku.Jeżeli układ posiada filtr na stronie tłocznej to tolerancja może być większa.
Poza tym dużo podpowie np.wielkość skraplacza ilośćć i rodzaj sterowania pracą wentylatorów,obroty silnika (benzyna czy diesel)
I najważniejsza zasada lepiej za mało niż za dużo.
Najlepiej jednak na początku dać sobie spokój tym bardziej,że na nie ma takich autek zbyt dużo.
Jeszcze jedno koniecznie ubezpieczyć firmę od odpowiedzialności za szkody spowodowane rażącym zaniedbaniem.Brzydko brzmi ,ale naprawdę niedrogo kosztuje,a nawet bez zaniedbania zawsze może się coś przydażyć.
pozdrawiam
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY