Klimatyzacja samochodowa to nie lodowka domowa gdzie przez 20 lat nie ujdzie z niej g gazu!
Jest w niej wiele polaczen,wszystko pracuje drga,do tego nasze dziury itd itp
Masz powazny wyciek to 1 dzien i nie masz gazu
Masz sparcialy Oring ucieknie ci 1/3 w rok i juz wydajnosc spada
Z drugiej strony przy 30C na zewnatrz 11C z kratki to dobry wynik!
Jak bys zobaczyl tabelki stosunku cisnienia do temperatury zewnetrznej a tym samym do temperatury skraplania i parowania to bys zrozumial ze jak jest upal to 11C z kratki to jest o.k
a samochod przed wlaczeniem trzeba przewietrzyc i najlepiej stawiac go w cieniu bo zadne turbo go nie schlodi w piec minut!
Krotko mowiac poza technicznymi niedomaganiami ukladow klim w autach jakas wiedza min uzytkownika o warunkach uzytkowania musi byc!
A donoszenie na siebie na wzajem na forum chlodniczym uwazam nie na miejscu!!!
Zapytaj sie jednego drugiego znajomego to ci powiedza gdzie robia klime bo teraz juz prawie kazde auto ja ma!
Jak podjedziesz do wulkanizatora z maszynka do klim ktory sprawdza tylko szczelnosc podcisnieniem ze swojej maszynki i nie ma azotu i czyjnika gazu lub lampy UV to w sumie nabijanie w ciemno drogiego czynnika przy watpliwosciach szczelnosci nie ma sensu!
Pozdrawiam!
Robert
Jest w niej wiele polaczen,wszystko pracuje drga,do tego nasze dziury itd itp
Masz powazny wyciek to 1 dzien i nie masz gazu
Masz sparcialy Oring ucieknie ci 1/3 w rok i juz wydajnosc spada
Z drugiej strony przy 30C na zewnatrz 11C z kratki to dobry wynik!
Jak bys zobaczyl tabelki stosunku cisnienia do temperatury zewnetrznej a tym samym do temperatury skraplania i parowania to bys zrozumial ze jak jest upal to 11C z kratki to jest o.k
a samochod przed wlaczeniem trzeba przewietrzyc i najlepiej stawiac go w cieniu bo zadne turbo go nie schlodi w piec minut!
Krotko mowiac poza technicznymi niedomaganiami ukladow klim w autach jakas wiedza min uzytkownika o warunkach uzytkowania musi byc!
A donoszenie na siebie na wzajem na forum chlodniczym uwazam nie na miejscu!!!
Zapytaj sie jednego drugiego znajomego to ci powiedza gdzie robia klime bo teraz juz prawie kazde auto ja ma!
Jak podjedziesz do wulkanizatora z maszynka do klim ktory sprawdza tylko szczelnosc podcisnieniem ze swojej maszynki i nie ma azotu i czyjnika gazu lub lampy UV to w sumie nabijanie w ciemno drogiego czynnika przy watpliwosciach szczelnosci nie ma sensu!
Pozdrawiam!
Robert
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY