Wiatam Szanowne Koleżeństwo,
Czytając posty na temat wynagrodzenia i stawek w serwisie dla sieci handlowych, przytoczę opis niedawnego zdarzenia, u mnie, na wsi.
Padła zamrażarka, a w niej lody, pizza i inna mrożna żywność, serwis był coś pogrzebał i pojechał, lecz niestety awaria wystąpiła ponownie.
Tak więc, umiejętość obsługi, nawet tak prostych urządzeń jakie montowane są w marketach ma zasadnicze znaczenie, czyli wiedza i doświadczenie, zdolność myślenia.
Ale firmy, które biorą sieci za 30 zł za godzinę są sobie winne, czy ktoś pomyślał ile kosztuje ubezpieczenie od takich błędów. Zresztą co ja wypisuję, kto z "Nich" pomyślał o ubezpieczeniu błędów naprawy takiej zwykłej lady.
Pozdrawiam.
PS.
Od właściciela sklepu, który jest w sieci wiem, że strat związanych z dwoma awariami było na 15 000 zł.
Czytając posty na temat wynagrodzenia i stawek w serwisie dla sieci handlowych, przytoczę opis niedawnego zdarzenia, u mnie, na wsi.
Padła zamrażarka, a w niej lody, pizza i inna mrożna żywność, serwis był coś pogrzebał i pojechał, lecz niestety awaria wystąpiła ponownie.
Tak więc, umiejętość obsługi, nawet tak prostych urządzeń jakie montowane są w marketach ma zasadnicze znaczenie, czyli wiedza i doświadczenie, zdolność myślenia.
Ale firmy, które biorą sieci za 30 zł za godzinę są sobie winne, czy ktoś pomyślał ile kosztuje ubezpieczenie od takich błędów. Zresztą co ja wypisuję, kto z "Nich" pomyślał o ubezpieczeniu błędów naprawy takiej zwykłej lady.
Pozdrawiam.
PS.
Od właściciela sklepu, który jest w sieci wiem, że strat związanych z dwoma awariami było na 15 000 zł.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY