witam skladam chlodnie na iveco i mam problem taki ze agregat startuje na zasilaniu 380 v wyświetlacz w kabinie pokazuje wszystkie funkcjie wszystko chodzi a jak go odepne z zasilania 380 i chce przełączyć na zasilanie 12v to czasami włączy się wentylator na skraplaczu i parowniku ale ten sterownik w kabinie nic nie pokazuje jest martwy i czy potrzeba pracy spręzarki z auta zeby się zaświecil moim zdaniem powinien świecić czy to 380 czy 12v i nie wiem jak go przełączyć na zasilanie drogowe ręcznie czy sam sie przełączy [ręcznie nie reaguje] ten sterownik to carrier trasicold błędy A00 czy ma on jakiś czas zwłoki że zastartuje po chwili czy co, kable od silnika auta są dwa +/- jeden na spężarke i drugi na alternator lub po stacyjce moja prosba do kogos kto może uchylić rąbka wiedzy jak to ma chodzić z gory wielkie dzięki
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
chłodnia carrier 30s
1 Odpowiedzi, 1886 Wyświetleń| Wiadomości w tym wątku |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY