najprawdopodobniej zawór zamykający skraplacz przepuszcza czynnik, i część idzie właśnie przez niego dodatkowo wychładzany przez pęd powietrza, w takiej sytuacji agregat grzeje i zarazem chłodzi.
ale to są tylko moje przypuszczenia, pasowało by sprawdzić podczas postoju temp. na lamelach parownika na wyjsciu z EXV. ewentualnie rozebrać zawór MHV i sprawdzić czy nie jest pogięta męmbrana.
sam raczej tego nie sprawdzisz proponuję jakiś konkretny serwis.
ale to są tylko moje przypuszczenia, pasowało by sprawdzić podczas postoju temp. na lamelach parownika na wyjsciu z EXV. ewentualnie rozebrać zawór MHV i sprawdzić czy nie jest pogięta męmbrana.
sam raczej tego nie sprawdzisz proponuję jakiś konkretny serwis.
"I DON'T MIND IF I DON'T HAVE A MIND." (Kurt Cobain)
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY