Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

[Carrier]Sklep internetowy

11 Odpowiedzi, 13834 Wyświetleń

frigipol

  2012-02-01, 12:01:05
Nowy użytkownik
#7
tru112 napisał(a):Ha, ha, ha ha, ha ........................ Big Grin
Napisał sam sobie laurkę. Uwielbiam takich gości :lol:

No, chyba nie do końca sam sobie? Jak Pro Mobile będzie sobie dawać radę na rynku a frigipol nie, to ja pójdę na zieloną trawkę. U ciebie jest tak, że jak właściciel ma kilka firm, to pracownicy firmy zamkniętej z automatu przechodzą do tej co się na rynku utrzyma? Pytam, bo już raz tak miałem - sklep komputerowy padł, knajpa została. I ja poleciałem razem ze sklepem komputerowym, a ci z knajpy dalej mieli pracę...


tru112 napisał(a):Gość z frigipol wypowiada się na temat firmy Pro Mobile, a te firmy to ten sam właściciel.
Przynajmniej byś się to tego przyznał, że bronisz swoich interesów!!!!

Zaraz tam swoich interesów - osobiście znam trzy osoby pracujące w Pro Mobile. To ew. ich interesów bronię. A że się podpisałem frigipol, to najwyżej sam sobie reklamę robię, bo faktycznie mógłbym się podpisać Rysiek z Klanu i wtedy nie każdy Sherlock by wytrybił taką pointę...

tru112 napisał(a):Pewnie, nie ma to jak podróbka Big Grin Big Grin Big Grin
Nie rozumiem? Kupisz alternator z Carriera z nalepką Made in Poland i się ucieszysz jak dziecko a kupisz taki sam polski i stwierdzisz, ze to podróbka? A może masz żal o chińską elektronikę? Chłopie - Carrier zmienia dostawców czasem po pól roku. To się u nich nazywa Quality Improvement Action. I trzeba być ostatnim naiwnym, żeby uwierzyć że zmiana wydechu do Maximy, polegająca na zamianie wydechu składającego się z 4 elementów na jedną długą rurę z tłumikiem ma poprawić jakość... To tak jakby producenci aut w ramach akcji poprawy jakości sprzedawali felgi zawsze po cztery sztuki, albo drzwi parami. Carrier szuka tańszych dostawców. I najczęściej pakuje w swoje pudełka ten sam towar, który bez pudełek nazywany jest zamiennikiem.

tru112 napisał(a):Aaaa...... no chyba, że tak :lol:
W takim razie kalkulacja jest prosta. Klient kupi 3 chinole, zamiast jednego oryginału i mamy 2000% marży x 3. :/
Co prawda ktoś musiał podpowiedzieć, ale co tam - widzisz jaki to łatwy pieniądz. Co prawda - pamiętam ze szkoły - 2000% to przebitka na cenie x20 na czysto i nawet mi się nie śniło żeby na czymś tyle zarabiać (choć słyszałem, ze chińskie t-shirty to przebitka x10, ale po pierwszym praniu T-shirta nie ma, więc raczej to inna kategoria) - ale co tam, grunt że przemawia do wyobraźni. Więc weź zacznij zarabiać po 2000% na chinolu. Szczęścia życzę.

tru112 napisał(a):A co tam, że rozleci się szybciej, klient szybciej przyjedzie na ponowną naprawę. Będzie szansa, aby spotkać się częściej. Wink
Tyś się chłopie po świętach z choinki urwał? Myślisz że handel polega na wciskaniu klientowi byle g...wna za cenę oryginału? W takim wypadku spotkać to się można, ale w sądzie. U nas klient jest informowany że jak chce wymienić osuszacz to może zapłacić 47 euro za "oryginał" Carriera, 38 euro za "też oryginał" ale Zanotti, 30 euro za dokładnie to samo ale z oryginalną naklejką Danfossa (a nie Carriera na danfdossowskim osuszaczu) i poniżej 30 euro za osuszacze trzech innych dostawców. I sam decyduje - zdarza się że wybiera oryginał dla nalepki, bo nie on płaci, zdarza się że woli zamiennik - bo trzyma w łapie jedno i drugie i sam widzi że różnicy nie ma, a kasę musi ze swojej kieszeni wyjąć.

A jeszcze jedno dodam - najbardziej nienawidzą zamienników tzw. "autoryzowani". Bo nie mogą nimi handlować, bo muszą mieć drogie oryginały, na które ceny są ustalane 1200km stąd na zachód a już od Odry na wschód są to ceny za wysokie (od Bugu to nawet kosmiczne). Teraz pewnie autoryzowani skaczą do góry z radości że ACTA, Unia itp. zrobią porządek z "podróbami" jak to ładnie nazywasz i nareszcie zacznie się eldorado (przynajmniej do czasu aż właściciele firm z głodu nie pozdychają i nie będzie już komu oryginałów sprzedawać).


A wracając do meritum sprawy - kto i gdzie tak strasznie odradzał zakupy w Pro Mobile??? Poważnie pytam, bo bym powiedział że ktoś z frigipolu tyłek sobie zabezpiecza, ale - jak dowodzą domorośli detektywi - to nie może być prawda, frigipol i Pro Mobile to jedna jedność. Więc kto? Zawiedziony klient (śmiem wątpić w istnienie takowego, bo najpierw bym ja musiał na niego trafić)? Konkurencja? Może, ale też bym się chciał dowiedzieć kto i gdzie - bo wypowiedź musiała być i to nie dla żartu, skoro moderator postanowił ją swoim autorytetem podkreślić.
  • Odpowiedz

Wiadomości w tym wątku

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa