AL0 ENG OIL ? Niskie ciśnienie oleju
AL1 ENG HOT ? Wysoka temperatura płynu chłodzącego
AL2 HI PRESS ? Wysokie/niskie ciśnienie czynnika chłodniczego
AL23 NO POWER Brak zasilania w trybie STANDBY
eng oil wywali jak jest uszkodzony czójnik cisnienia oleju, lub faktycznie jest brak cisnienia, ewentualnie uszkodzony regulator, szczotki nie maja dobrego styku z komutatorem.
AL1 ENG HOT ? Wysoka temperatura płynu chłodzącego
AL2 HI PRESS ? Wysokie/niskie ciśnienie czynnika chłodniczego
AL23 NO POWER Brak zasilania w trybie STANDBY
eng oil wywali jak jest uszkodzony czójnik cisnienia oleju, lub faktycznie jest brak cisnienia, ewentualnie uszkodzony regulator, szczotki nie maja dobrego styku z komutatorem.
"I DON'T MIND IF I DON'T HAVE A MIND." (Kurt Cobain)
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY