Witam.
Zatarty ale wewnątrz. Koło pasowe sprężarki jest połaczone z wewnętrzna częścią ruchomą za pomocą sprzęgła. Więc jeśli sprzęgło jest
rozłączone to koło będzie się kręcić bez oporu. Aby to sprawdzić należy zdjąć pasek, podłączyć zasilanie do cewki sprzęgła i spróbować obrucić ręką.Sprawny powinien obracać się bez oporu.
Taki kompreor czasami daje sie naprawić ale zdecydowanie polecam załatwić drugi.Moze być używany byle sprawny. To zawsze taniej wychodzi. przed montażem obowiązkowo wypłukać należy układ z opiłków które mogły się dostać ze starego kompresora. Siema
Zatarty ale wewnątrz. Koło pasowe sprężarki jest połaczone z wewnętrzna częścią ruchomą za pomocą sprzęgła. Więc jeśli sprzęgło jest
rozłączone to koło będzie się kręcić bez oporu. Aby to sprawdzić należy zdjąć pasek, podłączyć zasilanie do cewki sprzęgła i spróbować obrucić ręką.Sprawny powinien obracać się bez oporu.
Taki kompreor czasami daje sie naprawić ale zdecydowanie polecam załatwić drugi.Moze być używany byle sprawny. To zawsze taniej wychodzi. przed montażem obowiązkowo wypłukać należy układ z opiłków które mogły się dostać ze starego kompresora. Siema
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY