RobertS napisał(a):Masz za mało czynnika :-)Z takim podejściem nie oddał bym tobie grzebienia do naprawy.Zanim coś zrobisz przed naprawą zapisz ciśnienia.Żelazna zasada?A po co? Abyś nie zgłupiał podczas naprawy?Faktycznie możesz mieć za mało czynnika po stronie niskiego czynnika a w układzie jest jego wystarczająca ilość.
to taka wstępna diagnoza, trzeba podłączyć auto pod maszynę, odessać czynnik i napełnić ponownie odpowiednią ilością, a potem pomierzyć ciśnienia. Bez tego nic nie da się stwierdzić.
Nie ja pierwszy zadam pytanie jak można zlikwidować swój profil.Co z Patuxem?
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY