Witam ponownie.
Separator wymieniony. Koszt z robocizną około 800 zł. Urządzenie działa ale nie do końca.
Okazało się jednak, że jest jeszcze jedna nieszczelność w układzie. Równolegle do separatora na drugim przewodzie (tłocznym) jest zainstalowany tłumik, który wyrównuje ciśnienie wytwarzane przez silnik pojazdu. Im większe obroty tym większe ciśnienie. Ten tłumik jest również nieszczelny. Na schemacie zaznaczony czerwonym kolorem (muffler). Wg. serwisu w Lublinie nie można go po prostu usunąć. Wg. "Pana Janka", który od lat robi w chłodniach nie wpływa on w żaden sposób na pracę układu. Dlatego też został bezpowrotnie usunięty.
Nareszcie wszystko działa. Chłodnia pracuje jak należy. Koszt całkowity naprawy ok 1100 zł. Znalezienie kogoś kto się naprawdę na tym zna niebywale trudne.
Separator wymieniony. Koszt z robocizną około 800 zł. Urządzenie działa ale nie do końca.
Okazało się jednak, że jest jeszcze jedna nieszczelność w układzie. Równolegle do separatora na drugim przewodzie (tłocznym) jest zainstalowany tłumik, który wyrównuje ciśnienie wytwarzane przez silnik pojazdu. Im większe obroty tym większe ciśnienie. Ten tłumik jest również nieszczelny. Na schemacie zaznaczony czerwonym kolorem (muffler). Wg. serwisu w Lublinie nie można go po prostu usunąć. Wg. "Pana Janka", który od lat robi w chłodniach nie wpływa on w żaden sposób na pracę układu. Dlatego też został bezpowrotnie usunięty.
Nareszcie wszystko działa. Chłodnia pracuje jak należy. Koszt całkowity naprawy ok 1100 zł. Znalezienie kogoś kto się naprawdę na tym zna niebywale trudne.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY