Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Zamrażarka Elektrolux EUT1106AW1 kupiona w sklepie internetowym-porada

7 Odpowiedzi, 6687 Wyświetleń

cooldman

  2014-07-25, 21:00:49
Nowy użytkownik
#1
Witam.W sobotę 19 lipca otrzymałem zakupiony towar tj zamrażarkę
marki Elektrolux EUT1106AW1.Urządzenie po transporcie odstało w pionie 3
godziny.Po włączeniu i załadowaniu żywnością zauważyłem na termometrze
który został włożony że zamrażarka słabo się spisuje(słabo mrozi)od godz
7 do godz 12 tej i późnej w ogóle się nie wyłączała temperatury w środku
komory były następujące 9 tej -5 o 10 tej -8 ,11 godz -10.Od godz 12
temperatury zaczęły iść w plus.Nie wiemy czy to od przegrzania z tyłu
chłodnicy czy też od nagrzanego kompresora.Aby być pewny pilnie test
powtórzyliśmy.Maksymalna temperatura jaką zamrażarka potrafi wytworzyć
to ok 9 stopni.A to dyskwalifikuje urządzenie jako sprawne.Urządzenie
w ogóle nie wyłącza termostat.Nadmienię że próbowaliśmy ustawić pokrętło
na"więcej"-bez pozytywnych efektów.
Z informacji sklepu wynika że do 10 dni możemy otrzymać cały zwrot
sumy za zamrażarkę.
Po prostu zauważyliśmy że te
zamrażarki są składane na chińskich podzespołach(kompresor HUANGUANG).A przy
zakupie zależało nam aby zamrażarka była wyłącznie na podzespołach
Elektrolux-a lub innej zachodniej marki.
Odnośnie nagrzewania się po tych 4 godzinach chłodnica/skraplacz nie grzeje się kompresor dalej pracuje i coraz bardziej się grzeje.Dla mnie jako powiedzmy laika wygląda na blokowanie się układu może przez filterek.Serwis odgórnie mówi o braku gazu...
Boję się że zamówiony serwis zniszczy ją"rozgrzebie".Tandetnym widać już na łapkach trzymających kompresor gdzie za blaszki zgięte łatwo łamliwe.Nie tzw zawleczki.
Co możecie poradzić czy oddawać sprzęt do producenta kurierem i jak mi określiła rzeczniczka praw konsumenta powinien zwrócić również za transport(przy reklamacji).Czy też zgodzić się na serwis gwarancyjny.Czy wart jest ten sprzęt sumy 750 zł?Co może według was być przyczyną awarii?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2014-07-25, 21:20:18 przez cooldman.)
  • Odpowiedz

Wiadomości w tym wątku

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa