7A na biegu jałowym dla silnika 20 kW to coś mało.
Kompresor jest wyposażony w zwykły ekonomizer bez modułu CIC, więc jest do dochłodzenie ciekłego czynnika w wymienniku płytowym zasilonego przez drugi stopień. Czujnik termostatyczny zaworu ekonomizera powinien być zamocowany na wejściu na drugi stopień.
Usterkę trzeba znaleźć metodą eliminacji, czyli sprawdzenie pracy oddzielnie każdego ze stopni. W tym celu trzeba zdemontować łącznik pomiędzy króćcem, gdzie "normalna" sprężarka ma tłoczenie, a wejściem w pokrywę silnika, czyli tam gdzie normalnie jest ssanie. Uruchomić motor i empirycznie sprawdzić gdzie nie dmucha i nie ssie. Wyciągnąć wnioski i znaleźć usterkę.
Kompresor jest wyposażony w zwykły ekonomizer bez modułu CIC, więc jest do dochłodzenie ciekłego czynnika w wymienniku płytowym zasilonego przez drugi stopień. Czujnik termostatyczny zaworu ekonomizera powinien być zamocowany na wejściu na drugi stopień.
Usterkę trzeba znaleźć metodą eliminacji, czyli sprawdzenie pracy oddzielnie każdego ze stopni. W tym celu trzeba zdemontować łącznik pomiędzy króćcem, gdzie "normalna" sprężarka ma tłoczenie, a wejściem w pokrywę silnika, czyli tam gdzie normalnie jest ssanie. Uruchomić motor i empirycznie sprawdzić gdzie nie dmucha i nie ssie. Wyciągnąć wnioski i znaleźć usterkę.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY