Słuszna uwaga co do czujnika, jest on oczywiście zamocowany na wejściu na drugi stopnień. Pomyliłem się w poprzednim poście.
W moim przypadku nie ma jednak wymiennika płytowego o którym piszesz. Jest dokładnie tak jak na schemacie Bitzera, który dołączyłem do tego postu.
Metodę eliminacji którą opisałeś również mam już za sobą. Testowałem to "na rękę", kręcąc wałem od strony pompy olejowej i przykładając dłoń do poszczególnych otworów na ssaniu pierwszego stopnia, oraz na jego wyjściu, a także na tłoczeniu drugiego stopnia. Miałem wówczas odkręconą pokrywę od strony pompy żeby kręcić wałem, a co zatem idzie otwarty karter ale i tak wszystko wyglądało pięknie. Mogę jeszcze spróbować z odpaleniem motoru tak jak napisałeś, bo wówczas karter będzie zamknięty. Poza tym obroty silnika spowodują zupełnie inne ciśnienia i może wtedy coś wyjdzie.
Dzięki
W moim przypadku nie ma jednak wymiennika płytowego o którym piszesz. Jest dokładnie tak jak na schemacie Bitzera, który dołączyłem do tego postu.
Metodę eliminacji którą opisałeś również mam już za sobą. Testowałem to "na rękę", kręcąc wałem od strony pompy olejowej i przykładając dłoń do poszczególnych otworów na ssaniu pierwszego stopnia, oraz na jego wyjściu, a także na tłoczeniu drugiego stopnia. Miałem wówczas odkręconą pokrywę od strony pompy żeby kręcić wałem, a co zatem idzie otwarty karter ale i tak wszystko wyglądało pięknie. Mogę jeszcze spróbować z odpaleniem motoru tak jak napisałeś, bo wówczas karter będzie zamknięty. Poza tym obroty silnika spowodują zupełnie inne ciśnienia i może wtedy coś wyjdzie.
Dzięki
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY