W takich przypadkach jak ten nie kasuję klienta od razu. I nie kasuję dwa razy . Spodziewam się że może coś się jeszcze dziać . Nie wiem jak długo ten gaz uciekał . Nieraz jest tak że ucieczka jest minimalna i uzupełnienie jest konieczne raz na dwa lata . Nie opłaca cię tak małej nieszczelności szukać. Dlatego po kilku dniach gdy dostałem ponowny telefon - wiedziałem że trzeba będzie poszukać . Zawsze po naprawie czekam kilka dni i dopiero wysyłam fakturę na przelew. Jeżeli chodzi o filtr to nie zmieniałem ponieważ układ się nie rozszczelnił całkowicie . Miałem ciągle nadciśnienie . Dziura była po stronie wysokiego ciśnienia. Powietrza do środka nie wpuściłem , tylko azot , próżnia a potem gaz
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2015-02-24, 08:41:13 przez jacek 64.)
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
Wycena usługi
12 Odpowiedzi, 9625 Wyświetleń| Wiadomości w tym wątku |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY