Z tego co się orientuję i pamiętam to:
- Vivaro wg info powinno byc 950 g, w Trafiku 1050 g - ja mam 1050, a 1150 to zdecydowanie za duzo wg mnie.
- Dysza z przodu to ... no i wlasnie. To byl najwiejszy problem. Jak dalem za małą, chcialem mieć dużą wydajność, to zamarzl mi układ na autostradzie. W tej chwili jest środkowa wg rozmiarów - nikt nie byl w stanie udzielić informacji, nawet w serwisie, jaki ma być jej przekrój. Co do koloru dyszy, to niestety nie pamiętam, wg rozmiarów srodkowa.
- na 1 biegu wentylatora przy zamknietym obiegu (temp. zewnetrzna 26oC), po dluzszej chwili, ale na postoju 5 stopni do 7 stopni. Gdy wlacze drugi obieg (tył), niestety podnosi sie na przednich wylotach do 8 - 9 st. C. W tylnych kratkach jest 5 - 7 st. na pierwszym biegu (gdy sie juz ochlodza). Podczas jazdy autostrada temperatura spada jeszcze w dol nieznacznie, poniewaz jest lepsze chlodzenie i chyba pomaga to obnizeniu cisnienia, a tym samym lepsza wydajnosc - tak sobie kombinuje.
- Tez mam dluga wersje Trafica.
Dodam, ze jestem amatorem i nie dosc, ze sie nie znam na klimatyzacji, to nie powinno polegac sie na moim zdaniu.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2015-07-09, 11:59:14 przez Misteeron.)
- Vivaro wg info powinno byc 950 g, w Trafiku 1050 g - ja mam 1050, a 1150 to zdecydowanie za duzo wg mnie.
- Dysza z przodu to ... no i wlasnie. To byl najwiejszy problem. Jak dalem za małą, chcialem mieć dużą wydajność, to zamarzl mi układ na autostradzie. W tej chwili jest środkowa wg rozmiarów - nikt nie byl w stanie udzielić informacji, nawet w serwisie, jaki ma być jej przekrój. Co do koloru dyszy, to niestety nie pamiętam, wg rozmiarów srodkowa.
- na 1 biegu wentylatora przy zamknietym obiegu (temp. zewnetrzna 26oC), po dluzszej chwili, ale na postoju 5 stopni do 7 stopni. Gdy wlacze drugi obieg (tył), niestety podnosi sie na przednich wylotach do 8 - 9 st. C. W tylnych kratkach jest 5 - 7 st. na pierwszym biegu (gdy sie juz ochlodza). Podczas jazdy autostrada temperatura spada jeszcze w dol nieznacznie, poniewaz jest lepsze chlodzenie i chyba pomaga to obnizeniu cisnienia, a tym samym lepsza wydajnosc - tak sobie kombinuje.
- Tez mam dluga wersje Trafica.
Dodam, ze jestem amatorem i nie dosc, ze sie nie znam na klimatyzacji, to nie powinno polegac sie na moim zdaniu.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY