Koledzy, naprawdę nikt nie potrafi doradzić czegoś sensownego?
Wiem, że najlepszym rozwiązaniem było by wypłukanie układu i zalanie go odpowiednią ilością oleju ale, niestety, nie za bardzo mam obecnie taką możliwość a muszę w tym tygodniu poskładać samochód gdyż szykuje mi się wyjazd...
W układ wchodzi 220g oleju, Denso podaje, że w sprężarce powinno być 30-50% oleju z układu, do tego 10% na nowy osuszacz. Czy jak wleje do sprężarki 120g oleju to jest szansa, że będzie ok? Czy w układzie może zostać praktycznie cały olej, tak jak wspominałem, sprężarka była w zasadzie pusta (może 10g)?
Ten typ sprężarki sterowany jest zaworem iglicowym, w przypadku nadmiaru oleju, układ po prostu przestaje działać gdyż nadmiar oleju unieruchamia zawór. To daje pewien margines błędu.
Czy przy nabijaniu klimy, podawać jeszcze olej do układu, czy te 120g powinno wystarczyć?
Wiem, że najlepszym rozwiązaniem było by wypłukanie układu i zalanie go odpowiednią ilością oleju ale, niestety, nie za bardzo mam obecnie taką możliwość a muszę w tym tygodniu poskładać samochód gdyż szykuje mi się wyjazd...
W układ wchodzi 220g oleju, Denso podaje, że w sprężarce powinno być 30-50% oleju z układu, do tego 10% na nowy osuszacz. Czy jak wleje do sprężarki 120g oleju to jest szansa, że będzie ok? Czy w układzie może zostać praktycznie cały olej, tak jak wspominałem, sprężarka była w zasadzie pusta (może 10g)?
Ten typ sprężarki sterowany jest zaworem iglicowym, w przypadku nadmiaru oleju, układ po prostu przestaje działać gdyż nadmiar oleju unieruchamia zawór. To daje pewien margines błędu.
Czy przy nabijaniu klimy, podawać jeszcze olej do układu, czy te 120g powinno wystarczyć?
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY