Jak ktoś ma bardzo wysokie OC działalności, a podejrzewam, że i tak TU nie wypłaci, i nudzi mu się na wolności, chciałby mieć regularny tryb dnia przez kilka, lub kilkanaście lat, to niech "nabija" wynalazkami. Mnie do tego nikt nie namówi, szczególnie że niepotzrebnie bałem się tego sezonu, ale Klienci wiedzą już prawie wszyscy o wariacjach z czynnikiem i bez targowania płacą po 25 zł/100g. I po co tu kombinować? Żeby robić taniej? Przez to zainteresowałem się tym Mercedesem, bo miał na tabliczce 930 g, i zeznał, że napełniono mu po wymianie kompresora za 100 zł. Wiem dokładnie, że układ będzie chodził na tych mieszankach, nawet kupisz gazy techniczne nie nawaniane, nawet nie będzie śmierdział LPG, ale po co???????? Ten sezon uważam za bardzo udany i na dodatek coś mnie w tamtym roku w czerwcu napadło i kupiłem spory zapas z Linde za 390 zł/12 kg. Nawet jeszcze następny sezon może oblecę.
@jack63, a co masz w układzie po napełniaczach LPG? Próżnię? Wybacz, tankują LP na chdzącej sprężarce, a 10bar to nominalne ciśnienie w układzie, które możemy przyjąć, przy 16 barach dopiero ściągnie nam wysokie drugi bieg wentylatora. Chyba nie twierdzisz, że ludzie ładują to z pełnym cyklem serwisowym stacją.
Każdy jest kowalem swojego losu i coraz bardziej skłaniam się do zakupu analizatora, aby mieć pewność co posiadam i co posiada pacjent, który przyjechał. Starczy na r134a, bo jeszcze ładnych parę lat pociągnie ten czynnik. Jest on na pewno naładowany w pewnej liczbie nowych aut z nalepkami od yf, bo był okres,że do polskich salonów przychodziły auta puste, aby ominąć wtedy niezrozumiałe dla wszystkich Dyrektywy UE i sprowadzanie czynnika w autach. dealerzy napełniali układy przedsprzedażnie i co niektóry skusił się wpuścić tam 123a zamiast s-yf-u.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2018-07-13, 08:08:57 przez obser.)
@jack63, a co masz w układzie po napełniaczach LPG? Próżnię? Wybacz, tankują LP na chdzącej sprężarce, a 10bar to nominalne ciśnienie w układzie, które możemy przyjąć, przy 16 barach dopiero ściągnie nam wysokie drugi bieg wentylatora. Chyba nie twierdzisz, że ludzie ładują to z pełnym cyklem serwisowym stacją.
Każdy jest kowalem swojego losu i coraz bardziej skłaniam się do zakupu analizatora, aby mieć pewność co posiadam i co posiada pacjent, który przyjechał. Starczy na r134a, bo jeszcze ładnych parę lat pociągnie ten czynnik. Jest on na pewno naładowany w pewnej liczbie nowych aut z nalepkami od yf, bo był okres,że do polskich salonów przychodziły auta puste, aby ominąć wtedy niezrozumiałe dla wszystkich Dyrektywy UE i sprowadzanie czynnika w autach. dealerzy napełniali układy przedsprzedażnie i co niektóry skusił się wpuścić tam 123a zamiast s-yf-u.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY