Update. Wymieniłem zardzewiałą chłodnicę klimy, na której lamelki same odpadały, wiec i tak lada chwila od kamienia poszłaby do piachu. Niestety to nie pomogło.
Dziękuję za wskazówkę co do zaworu rozprężnego. Jednak zastanawia mnie co tam może wydawać dźwięk w "rytm" obrotów. Przeciez zawór składa się z iglicy, otworu i w sumie nie ma tam za bardzo co hałasować. Fakt, w instrukcji Hella odnośnie klimatyzacji, wskazane jest że zabrudzony zawór wydaje dziwne dźwięki.
Naprawde z braku czasu sam nie mam za wiele możliwości sprawdzenia parownika.
Musze, się przyjrzeć przewodom wychodzącym z parownika do sprężarki. Uszkodzony zawór jakby puszczał za dużo, to rura byłaby zamarznięta a jak puszcza za mało to pewnie chłodzenie byłoby słabe. Natomiast u mnei nawet przy obecnej +35 na dworze, chłodzenie jest bardzo dobre.
Spróbuję się dostać też do samego parownika aby zobaczyć czy on nie zamarza bo wody pod samochodem leci sporo nawet kilka minut po wyłaczeniu auta.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2019-06-12, 17:19:49 przez Bigbluee.)
Dziękuję za wskazówkę co do zaworu rozprężnego. Jednak zastanawia mnie co tam może wydawać dźwięk w "rytm" obrotów. Przeciez zawór składa się z iglicy, otworu i w sumie nie ma tam za bardzo co hałasować. Fakt, w instrukcji Hella odnośnie klimatyzacji, wskazane jest że zabrudzony zawór wydaje dziwne dźwięki.
Naprawde z braku czasu sam nie mam za wiele możliwości sprawdzenia parownika.
Musze, się przyjrzeć przewodom wychodzącym z parownika do sprężarki. Uszkodzony zawór jakby puszczał za dużo, to rura byłaby zamarznięta a jak puszcza za mało to pewnie chłodzenie byłoby słabe. Natomiast u mnei nawet przy obecnej +35 na dworze, chłodzenie jest bardzo dobre.
Spróbuję się dostać też do samego parownika aby zobaczyć czy on nie zamarza bo wody pod samochodem leci sporo nawet kilka minut po wyłaczeniu auta.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY