szemrany napisał(a):Ktoś ma jakiś pomysł?Nie należy jeździć do papraków, którzy po stwierdzeniu ubytku czynnika nie szukają nieszczelności tylko napełniają a potem ...znów napełniają.
Pytanie czy przed zaaplikowaniem azotu zrobili solidną próżnię aby usunąć resztki czynnika wpływające na próbę ciśnieniową?
Pytanie czy coś się nie rozszczelnia pod wpływam temperatury i obciążeń podczas jazdy. Takie coś było bardzo trudne do zlokalizowania.
Jak układ szczelny to napełniać i skontrolować jego pracę. Ciśnienia i temperatury w newralgicznych miejscach układu.
Jednak proponuję zrobić zastrzeżenie, że płacisz ale ma być przynajmniej miesięczna gwarancja na prawidłowe działanie po napełnieniu.
A tych pierwszych powinieneś zastrzelić lub przynajmniej obrobić im tyłek gdzie tylko można.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY