freegass napisał(a):Inkub napisał(a):Problem taki że po nabiciu klimy (600g) klima fajnie działa, chłodzi (ok.4st), wentylatory startują itd.Posłuchaj ignorancie, w tych autach na postoju po dodaniu gazu ZAWSZE sterownik wyłącza kompresor, jednak gdy obroty spadną do biegu jałowego kompresor jest ponownie uruchamiany. To jest funkcja zaimplementowana w ECU. Jeśli kompresor nie podejmuje pracy po przegazowaniu to problem nie dotyczy klimatyzatora.
Jednak po dodaniu gazu (bieg jałowy) klima się wyłącza.
To po pierwsze. Po drugie przy 14 barach LP w kabinie temperatura sięgnęłaby 55 stopni, dla R134 oczywiście. Wnioski wyciągaj sobie sam mądralo.
W jakim aucie tak jest że po dodaniu gazu wyłącza klime a na luzie klima działa? Czy Ty wiesz co piszesz? Jeśli by tak miało być to po jaka cholere klimatyzacja w aucie? To nie np Audi A8 gdzie jak wcisniej pedał (moment np wyprzedzania) to rozłącza klime na CHWILE.
Przeczytaj raz jeszcze problem bo nie zrozumiałeś chyba... Gaz nabity do pełna (600g) i klima cały czas chodziła. Nie było różnicy czy gaz wciskam w podłogę czy nie. Teraz wystarczy, że dodam lekko gazu i ja rozłącza (przy pełnym nabiciu). Aby ją załączyć z powrotem muszę wyłączyć ręcznie guzikiem odczekać ok 1min i włączyć. Bedzie działać przez chwile. Przy ilości gazu 300g i dodaniu gazu klime wyłącza a za chwilę załącza.
Ciśnienie 14 na LP wchodzi przy temperaturze zewnętrznej ok 28st w cieniu. Startuje z 6/7 i pnie się w górę aż do 15, spada do 14 i wyłącza sprężarkę. Wentylatory startują.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY