essoM napisał(a):maxxiking napisał(a):"słychać, że sprężarka cyklicznie, co kilka sekund spina i rozpina sprzęgło, pomiar na LP potwierdza, że rośnie ciśnienie i przy ponad 4 barach układ rozłącza presostat z rurki LP. Ciśnienie spada, załącza kompresor, rośnie i wyłącza i tak w kółko.
Dodatkowo rurka od HP przed zaworem rozprężnym jest w widocznym fragmencie (zdjęcie) zimna, ale nie oszroniona, a reszta rurek nie zmienia temperatury w ogóle..."
Dlaczego mialoby cisnienie na LP rosnac przy pracujacej sprezarce, ? Gdzie tam jest jakis osuszacz , mi to wyglada na zatkany uklad na odcinku parownik LP sprezarki . Dodatkow rurka zimna przed zaworem ? Raczej tam nie ma zaworu tylko dysza rozprezna w miejscu srubunku i chlodna rurka jest za ta dyszą.
Jest to bardzo możliwe, że jest dysza rozprężna, to auto jest zbudowane na podstawie Focusa II, więc pewnie układ klimatyzacji jest "taki sam".
Tylko dziwi mnie ten fragment zimnej rurki oraz to rozłączanie przez presostat na LP(ewidentne cyknięcie), przy tym ciśnieniu(start od 2 do ~4 i tak w kółko z akompaniamentem spinania sprzęgła).
Wycieku nadal nigdzie nie widać. Co zostaje? Opróżnić układ i sprawdzić/wymienić dyszę?
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY