Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Szukanie nieszczelności

2 Odpowiedzi, 2133 Wyświetleń

obser

  2019-11-27, 16:07:40
Top użytkownik
#2
To nie jest mikro wyciek. W pomieszczeni bez przewiewów nie ma takiej opcji, że detektor hydrogenu tego nie wykryje. No, jest opcja, źle działający czujnik, albo brak umiejętności obsługi detektora. W całym VAG-u często rurka traci szczelność pod plastikami mocującymi je do nadwozia. W ciepłym warsztacie zostawić auto i spróbować wypiąć przewody z uchwytów. A co się dzieje dalej, trzyma te 2 bary już, czy leci jeszcze w dół?
Zacząć badanie bez uzupełniania hydrogenu, może to tylko Schreder, albo uszczelnienie sprężarki, przy wyższych ciśnieniach się doszczelnia. A co się dzieje przy próżni?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2019-11-27, 16:09:52 przez obser.)
  • Odpowiedz

Wiadomości w tym wątku

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa