To nie jest mikro wyciek. W pomieszczeni bez przewiewów nie ma takiej opcji, że detektor hydrogenu tego nie wykryje. No, jest opcja, źle działający czujnik, albo brak umiejętności obsługi detektora. W całym VAG-u często rurka traci szczelność pod plastikami mocującymi je do nadwozia. W ciepłym warsztacie zostawić auto i spróbować wypiąć przewody z uchwytów. A co się dzieje dalej, trzyma te 2 bary już, czy leci jeszcze w dół?
Zacząć badanie bez uzupełniania hydrogenu, może to tylko Schreder, albo uszczelnienie sprężarki, przy wyższych ciśnieniach się doszczelnia. A co się dzieje przy próżni?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2019-11-27, 16:09:52 przez obser.)
Zacząć badanie bez uzupełniania hydrogenu, może to tylko Schreder, albo uszczelnienie sprężarki, przy wyższych ciśnieniach się doszczelnia. A co się dzieje przy próżni?
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY