Zapomnij o sprawdzaniu szczelności na maszynie. Ona pokaże, że szczelna i go napełnisz, za tydzień masz przyjedzie do Ciebie z reklamacje i słusznymi pretensjami. Po pierwsze trzeba zrobić wywiad 9tak jak lekarz, sprawdzić, czy załącza się klima, jak tak to kiedy był robiony serwis. Jak samochód bez znanej historii, to robisz azot. Jak test próżniowy i azotowy przejdzie, sprężarka się załącza, to możesz napełnić. Jak Klient przyjeżdża i jest 0 bar, to na pewno układ dziurawy, ew. rozpięli mu układ przy naprawie i nie napełnili. Jak stwierdzi, że niedawno chłodził, to naprawa. itd.
Na początku sezonu 40-50% aut kupionych w zimie zepsutych
potem pojawiają się prawdziwi Klieci dbający o układ i robisz serwis, zepsutych spada do 20-30%
Na początku sezonu 40-50% aut kupionych w zimie zepsutych
potem pojawiają się prawdziwi Klieci dbający o układ i robisz serwis, zepsutych spada do 20-30%
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY