Jestem z Wrocławia ale do Suwałk pojadę jeśli ktoś tylko będzie wiedział jak mi pomóc.
Przykład z dziś. Na zewnątrz ok 15 stopni i pada deszcz. Nastawiłem w klimatroniku na 19 stopni. Wyjeżdżałem z garażu więc auto schłodzone i klima delikatnie wieje z temp ok 19-20 stopni i po 5 min miałem 22 stopnie a po kolejnych 5 min ze 24 w kabinie. Danie na 16 niewiele zmienia. Może ma chwilę.
Uważam że ciśnienia nie mają tu nic do rzeczy. Mechaniczna część klimy działa gdyż na LOW chłodzi. Wygląda jakby klimatronik widział że zadana temp jest osiągnięta i trzymana. Tyle że jeden mechanik mówi że tam są tylko nastawy początkowe do ustawienia a inny że wgrywanie soft tylko czego i gdzie do komputera auta? Może to moduł komfortu? Tylko że szyby i centralny działaja choć centralny się czasem zacina.
Przykład z dziś. Na zewnątrz ok 15 stopni i pada deszcz. Nastawiłem w klimatroniku na 19 stopni. Wyjeżdżałem z garażu więc auto schłodzone i klima delikatnie wieje z temp ok 19-20 stopni i po 5 min miałem 22 stopnie a po kolejnych 5 min ze 24 w kabinie. Danie na 16 niewiele zmienia. Może ma chwilę.
Uważam że ciśnienia nie mają tu nic do rzeczy. Mechaniczna część klimy działa gdyż na LOW chłodzi. Wygląda jakby klimatronik widział że zadana temp jest osiągnięta i trzymana. Tyle że jeden mechanik mówi że tam są tylko nastawy początkowe do ustawienia a inny że wgrywanie soft tylko czego i gdzie do komputera auta? Może to moduł komfortu? Tylko że szyby i centralny działaja choć centralny się czasem zacina.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY