Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Pracownik gastronomii prosi o pomoc

2 Odpowiedzi, 11588 Wyświetleń

artycja

  2021-02-26, 04:24:37
Nowy użytkownik
#2
Lokal dysponuje wywiewem, ale "przykładając dłoń" do jego wejścia praktycznie brak wrażenia cyrkulacji, podobnież nie wwiewa świeżego powietrza. Otwieramy wszystkie okna i drzwi dodatkowo, także w trakcie mrozów, ale i tak opary oraz zapach bardzo pogarszają nam samopoczucie.

Ostatnio jakość wywiewu przyszedł sprawdzać nam kominiarz i po jego wizycie pracodawca z uśmiechem oznajmił nam, że wszystko działa jak należy. Czy taki wywiew powinien sprawdzać kominiarz?

Poza marną jakością wywiewu z rur go tworzących w dni deszczowe kapie woda, rury są oklejone taśmą.

Co możemy zrobić, jakich działań oczekiwać wobec pracodawcy? Bardzo proszę o pomoc.
  • Odpowiedz

Wiadomości w tym wątku

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa