DBKlima napisał(a):Jak zdemontowali ci fotele to powinieneś już stać przy samochodzie i zobaczyć w jakim celu zostały zdemontowane .
Ja bym powiedział że za takie czynności płacić nie będziesz . Po za tym każda kwota powinna być uzgodniona przed podjęciem prac a nie po . Winny jesteś sam bo zawierzyłeś w ludzką uczciwość.
Niestety wiem i nie mogę tego przeboleć. W momencie gdy informowali mnie o rozmontowaniu wnętrza byłem w pracy, paręnaście kilometrów od serwisu. Ze zdjęć, które otrzymałem kilka dni później wynikało, że w momencie gdy mnie o tym informowali w zasadzie fotele, kanapa i wykładzina leżały już na zewnątrz. Co prawda wydało mi sie to dziwne, ale cały czas traktowałem to jako czynności w ramach reklamacji wcześniejszej usługi - nie wierzyłem i do tej pory nie wierzę w podwójny zbieg okoliczności. Ale tak jak mówisz - wina moja, nie dopilnowałem, ale też jako laik nie przypuszczałem, że coś takiego w ogóle może sie wydarzyć.
Mam nadzieję, żę na przyszłość będę już bardziej ogarnięty.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY