Zima się kończy, nie było żadnej odpowiedzi ze strony Daiklna. Moja opinia jest jako następna po tej przytoczonej przez Ciebie. Cztery miesiące to za mało żeby odpowiedzieć na zgłoszenie ?
Mailowo nic nie wskórałem. Wysłałem ich masę, w tym jako kolejne zgłoszenia - zero reakcji, odpowiadał automat podjąc numer zgłoszenia. Teraz przynajmniej mam reakcję, przynajmniej cokolwiek do czego się można odnieść. Z Waszej strony na forum dostałem potwierdzenie, że prawdopodobnie się nie mylę więc mogę działać. Najgorsze jest to, że wybrałem akurat tą firmę, bo myślałem, że taka marka Daikin jest gwarantem braku kłopotów, a nawet jeżeli się zdarzą co jest możliwe u każdego, to zostaną szybko załatwione - jak widać żyjemy w czasach wielkich zmian.
Mailowo nic nie wskórałem. Wysłałem ich masę, w tym jako kolejne zgłoszenia - zero reakcji, odpowiadał automat podjąc numer zgłoszenia. Teraz przynajmniej mam reakcję, przynajmniej cokolwiek do czego się można odnieść. Z Waszej strony na forum dostałem potwierdzenie, że prawdopodobnie się nie mylę więc mogę działać. Najgorsze jest to, że wybrałem akurat tą firmę, bo myślałem, że taka marka Daikin jest gwarantem braku kłopotów, a nawet jeżeli się zdarzą co jest możliwe u każdego, to zostaną szybko załatwione - jak widać żyjemy w czasach wielkich zmian.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY